Planday Kiosk

Ladda ner Planday Kiosk

Publicerad av Planday A/S

den 2024-04-25

  • ⓘ Kompatibilitet: Kräver Windows 11, Windows 10, Windows 7
  • Kategori: Business
  • Formellt Tillstånd: Gratis
  • Språk: Svenska
  • Aktuell version: 1.5.0
  • Filstorlek: 48.79 MB



Ladda ner ⇩

★ ★ ★ Planday Kiosk Översikt


Vad är Planday Kiosk? Planday är en app som hjälper företag med timanställda att hantera personal och schemaläggning på ett effektivt sätt. Appen ger insikt i anställdas aktiviteter, möjliggör effektiv schemaläggning, ger möjlighet till målinriktad kommunikation, ger en översikt över företagets verksamhet och har transparent tidsspårning.

Ladda ner kompatibel APK på PC


Ladda ner Apk Utvecklare Rating Score Aktuell version Vuxen rankning
↓ Ladda ner Apk för PC Planday A/S 0 0 1.5.0 4+


11 detaljer om Planday Kiosk

1. "Eftersom Planday är så mycket snabbare än manuell schemaläggning har vi faktiskt kunnat minska vår tid för personalplanering till ungefär en tiondel av vad den var tidigare", säger Hill.

2. Planday specialiserar sig på att hjälpa företag med timanställda att driva verksamheten mer effektivt genom att effektivisera personalhantering och personalplanering.

3. Företag över hela världen använder redan Planday för att spara tid på administration och personalplanering.

4. Planday är molnbaserad programvara, vilket innebär att det inte finns något system att installera.

5. Ge mest åtkomst till administratörer, som kan se och redigera allt, men skydda personaldata genom att bara låta arbetare se begränsad information.

6. Stora företag är särskilt komplexa, vilket är varför vi har ett team av konsulter som kan hjälpa till med att sätta upp företagswebbplatser.

7. "Innan Planday gjorde vi allt med papper och penna och det var ganska kaotiskt och rörigt.

8. Andra schemaläggningslösningar erbjuder inte kundsupport, än mindre gratis support.

9. Vi finns här för att hjälpa till.

10. Du kan komma åt allt online.

11. När som helst.

Hur man Hämta och installera Planday Kiosk på din Windows-dator

Sök efter direkta PC-appar eller alternativ (direktnedladdning)


App Ladda ner Rating Maker
pc app Planday Kiosk Get App or Alternatives ↓ 0 Reviews
0
Planday A/S

Alternativt, följ instruktionerna nedan för att använda Planday Kiosk på din PC:

För närvarande är Planday Kiosk inte tillgängligt för direkt nedladdning på en dator. Du kan dock använda emulatorer för att köra Android-appar som denna på en dator.Lär dig hur du använder Planday Kiosk på din dator i dessa 5 enkla steg:


Steg 1: Hämta en Android App emulator

Till att börja med kan du välja mellan någon av programmen nedan:

  1. Nox-app .
  2. Bluestacks .

Jag rekommenderar Bluestacks.


Steg 2: Installera nu Software Emulator på din Windows-dator

Gå till mappen Downloads på din dator eller var som helst du lagrar nedladdade filer.

  1. klicka på Planday Kiosk. Installationsprocessen börjar.
  2. Acceptera licensavtalet för EULA och följ instruktionerna på skärmen.
  3. Om du gör det ovanstående korrekt installeras programvaran.

Steg 3: Hur man använder Planday Kiosk på pc

Öppna programmet Emulator och skriv Planday Kiosk i sökfältet. Klicka nu på Sök. Du kommer enkelt att se din önskade app. Klicka på det. Klicka på Install-knappen och din applikation börjar Installera. Gör så här om du vill använda appen:

  1. Du kommer att se ikonen "Alla Apps".
  2. Klicka för att gå till en sida som innehåller alla dina installerade applikationer.
  3. Du kommer att se app ikon. Klicka för att börja använda dina appar. Du kan börja använda Planday Kiosk För PC nu!

Ladda ner för Andriod samt Iphone

Gratis På iTunes ↲

Planday Kiosk funktioner och beskrivning

- Insikt i anställdas aktiviteter: överblick över tillgänglighet och ledighetsansökningar, möjlighet för chefer att se när anställda checkar in och ut för ett pass

- Effektiv schemaläggning: möjlighet att spara en fungerande schemaläggning som mall för framtida scheman

- Målinriktad kommunikation: möjlighet för chefer att kommunicera med anställda via SMS eller meddelanden direkt i appen, skicka påminnelser när anställda checkar in eller skapa händelsepåminnelser för att hålla alla uppdaterade

- Översikt över företagets verksamhet: rapportfunktion som ger chefer och revisorer en översikt över lönekostnader, intäkter jämfört med lönekostnader och data om anställdas arbetsvanor, se lönekostnader direkt i schemat

- Transparent tidsspårning: anställda kan checka in via appen eller en dator, chefer kan kontrollera var anställda får checka in ifrån

- Fullt fungerande app: appen fungerar på iPhone och iPad så att chefer kan övervaka sin personal var de än befinner sig

- Obegränsad kundsupport: gratis kundsupport tillgänglig när som helst

- Inget att installera: molnbaserad programvara som är tillgänglig online

- Olika nivåer av användaråtkomst: administratörer har full tillgång och kan se och redigera allt, medan anställda bara kan se begränsad information för att skydda deras data

- Site set-up för stora företag: konsulter finns tillgängliga för att hjälpa till med att sätta upp företagsplatser.

Bästa programvaran Business, som Planday Kiosk



Fler appar från utvecklaren

keyboard_arrow_up