Emp Self Service

Ladda ner Emp Self Service

Publicerad av Teleopti AB

den 2024-05-01

  • ⓘ Kompatibilitet: Kräver Windows 11, Windows 10, Windows 7
  • Kategori: Business
  • Formellt Tillstånd: Gratis
  • Språk: Svenska
  • Aktuell version: 1.1
  • Filstorlek: 47.25 MB



Ladda ner ⇩
Användares rekommendation:

1/5

1
Från 1 användarbedömningar.

★ ★ ★ Emp Self Service Översikt

Emp Self Service på PC   Emp Self Service på PC   Emp Self Service på PC   Emp Self Service på PC   Emp Self Service på PC  

Vad är Emp Self Service? Employee Self Service for Citrix är en interaktiv applikation som gör det möjligt för användare av Teleopti WFM-lösningen att visa och hantera sina arbetsscheman. Appen är kompatibel med Teleopti WFM Cloud och On-Premise installationer som körs på Citrix Secure Hub, vilket gör det möjligt för användare att kontrollera och hantera sina scheman var som helst och när som helst.

Ladda ner kompatibel APK på PC


Ladda ner Apk Utvecklare Rating Score Aktuell version Vuxen rankning
↓ Ladda ner Apk för PC Teleopti AB 1 1 1.1 4+


5 detaljer om Emp Self Service

1. Appen Anställd självbetjäning för Citrix är kompatibel med Teleopti WFM Cloud och On-Premise-installationer som körs med Citrix Secure Hub, vilket gör det möjligt för användare att kontrollera och hantera sina scheman var som helst och när som helst.

2. Anställd självbetjäning för Citrix kräver en minsta iOS-version av 10.0. Anställd självbetjäning för Citrix är en fullt fungerande interaktiv applikation som gör det möjligt för användare av Teleopti WFM-lösningen att visa och hantera sina arbetsscheman.

3. Med tydliga och enkla sidor kan användare tydligt se alla aktiviteter under en dag, när de är schemalagda för lunch, vilken tid de slutar, vilken övertid de arbetar.

4. Det är också möjligt att visa teammedlemmarnas scheman, vilket underlättar samordning för möten och andra aktiviteter.

5. Användare kan visa sitt schema dag för dag, vecka för vecka eller månad för månad.

Hur man Hämta och installera Emp Self Service på din Windows-dator

Sök efter direkta PC-appar eller alternativ (direktnedladdning)


App Ladda ner Rating Maker
pc app Emp Self Service Get App or Alternatives ↓ 1 Reviews
1
Teleopti AB

Alternativt, följ instruktionerna nedan för att använda Emp Self Service på din PC:

För närvarande är Emp Self Service inte tillgängligt för direkt nedladdning på en dator. Du kan dock använda emulatorer för att köra Android-appar som denna på en dator.Lär dig hur du använder Emp Self Service på din dator i dessa 5 enkla steg:


Steg 1: Hämta en Android App emulator

Till att börja med kan du välja mellan någon av programmen nedan:

  1. Nox-app .
  2. Bluestacks .

Jag rekommenderar Bluestacks.


Steg 2: Installera nu Software Emulator på din Windows-dator

Gå till mappen Downloads på din dator eller var som helst du lagrar nedladdade filer.

  1. klicka på Emp Self Service. Installationsprocessen börjar.
  2. Acceptera licensavtalet för EULA och följ instruktionerna på skärmen.
  3. Om du gör det ovanstående korrekt installeras programvaran.

Steg 3: Hur man använder Emp Self Service på pc

Öppna programmet Emulator och skriv Emp Self Service i sökfältet. Klicka nu på Sök. Du kommer enkelt att se din önskade app. Klicka på det. Klicka på Install-knappen och din applikation börjar Installera. Gör så här om du vill använda appen:

  1. Du kommer att se ikonen "Alla Apps".
  2. Klicka för att gå till en sida som innehåller alla dina installerade applikationer.
  3. Du kommer att se app ikon. Klicka för att börja använda dina appar. Du kan börja använda Emp Self Service För PC nu!

Ladda ner för Andriod samt Iphone

Gratis På iTunes ↲

Emp Self Service funktioner och beskrivning

- Visa arbetsschema dag för dag, vecka för vecka eller månad för månad

- Tydliga och enkla sidor som visar alla aktiviteter under en dag, inklusive lunchtid, sluttid och övertid

- Möjlighet att visa teammedlemmars scheman för enkel samordning av möten och andra aktiviteter.

Bästa programvaran Business, som Emp Self Service



Fler appar från utvecklaren

keyboard_arrow_up