Publicerad av Findity AB den 2021-10-25
1. Enklare hantering av utlägg för både små och stora företag! Findity Expense underlättar utläggshantering genom en direktkoppling mellan företaget och de anställda.
2. Emailkvitton skickas vidare till [email protected]. Stöd finns för hantering av digitala kvitton som kommer direkt från butik.
3. Genom administratörsgränssnittet anpassas inställningar för kontoplan och skapa direktkopplingar med företagets ekonomisystem, samt anpassa appens utseende.
4. Informationen lagras säkert med åtkomst från både webbläsare och direkt i appen.
5. I appen registrerar de anställda utlägg, traktamenten och milersättning.
6. Du skapar enkelt utläggsrapporter som du skickar in för godkännande och utbetalning.
7. Papperskvitton fotograferas direkt i appen.
Ladda ner kompatibel APK på PC
Ladda ner Apk | Utvecklare | Rating | Score | Aktuell version | Vuxen rankning |
---|---|---|---|---|---|
↓ Ladda ner Apk för PC | Findity AB | 1 | 5 | 5.0.4 | 4+ |
Skaffa PC-app eller de bästa alternativen (direktnedladdning)
App | Ladda ner | Rating | Maker |
---|---|---|---|
![]() |
Skaffa app eller alternativ ↓ | 1 Recensioner 5 |
Findity AB |
Alternativt, följ instruktionerna nedan för att använda Findity Expense på din PC:
För närvarande är Findity Expense inte tillgängligt för direkt nedladdning på en dator. Du kan dock använda emulatorer för att köra Android-appar som denna på en dator.Lär dig hur du använder Findity Expense på din dator i dessa 5 enkla steg:
Till att börja med kan du välja mellan någon av programmen nedan:
Jag rekommenderar Bluestacks.
Öppna emulatorn >> skriv Findity Expense i sökfältet >> klicka på Sök. Du kommer nu att se Findity Expense appen. Öppna den och klicka på knappen "Installera" för att starta installationen.
Ladda ner på MAC
Ladda ner Apk | Utvecklare | Rating | Score | Aktuell version | Vuxen rankning |
---|---|---|---|---|---|
Gratis På iTunes ↲ | Findity AB | 1 | 5 | 5.0.4 | 4+ |