ادارة الاعمال

Ladda ner ادارة الاعمال

Publicerad av ebrahim aldakhil den 2024-04-27

  • ⓘ Kompatibilitet: Kräver Windows 11, Windows 10, Windows 7
  • Kategori: Utilities
  • Formellt Tillstånd: Gratis
  • Språk: Svenska
  • Aktuell version: 1.1
  • Filstorlek: 4.07 MB



Ladda ner ⇩
Användares rekommendation:

5/5

5
Från 1 användarbedömningar.

★ ★ ★ ادارة الاعمال Översikt

ادارة الاعمال på PC   ادارة الاعمال på PC   ادارة الاعمال på PC  

Vad är ادارة الاعمال? "Adariyat Al-A'mal" är en app för att organisera arbetsuppgifter och deadlines. Appen har två huvudfunktioner: en för att hantera uppgifter och en annan för att hantera deadlines. Användare kan lägga till obegränsat antal uppgifter och deadlines och kan också ställa in påminnelser för att undvika att glömma bort dem. Appen har också en synkroniseringsfunktion för att säkerställa att data inte går förlorad vid byte av enhet eller andra orsaker.

Ladda ner kompatibel APK på PC


Ladda ner Apk Utvecklare Rating Score Aktuell version Vuxen rankning
↓ Ladda ner Apk för PC ebrahim aldakhil 1 5 1.1 4+


9 detaljer om ادارة الاعمال

1. Du kan registrera kraven för varje deadline för att undvika att glömma vad som krävs för den, som dokument eller personliga bilder eller annat.

2. - Möjlighet att synkronisera data via iCloud för att undvika att förlora data vid byte av telefon eller av någon annan anledning.

3. Allt du behöver göra är att registrera arbetsuppgifterna i avsnittet för uppgifter och registrera deadlines i avsnittet för deadlines.

4. Lägg till en påminnelse för uppgifter som inte har blivit gjorda för att undvika att glömma dem.

5. Du kan lägga till en påminnelse för alla deadlines.

6. Möjlighet att lägga till ett obegränsat antal deadlines.

7. På ett enkelt sätt kommer du att veta vad som har blivit gjort och vad som inte har blivit gjort av uppgifterna.

8. Affärsförvaltningsapplikationen kommer att organisera ditt arbete och dina deadlines.

9. Du kan lägga till ett obegränsat antal uppgifter.

Hur man Hämta och installera ادارة الاعمال på din Windows-dator


Ladda ner en app som ادارة الاعمال på Windows PC! Direktnedladdning nedan:

SN App Ladda ner Rating Utvecklare
1. e e Ladda ner /5
0 betyg
2. 0 0 Ladda ner /5
0 betyg
3. 2 2 Ladda ner /5
0 betyg

Alternativt, Sök efter direkta PC-appar eller alternativ (direktnedladdning)


App Ladda ner Rating Maker
pc app ادارة الاعمال Get App or Alternatives ↓ 1 Reviews
5
ebrahim aldakhil

Alternativt, följ instruktionerna nedan för att använda ادارة الاعمال på din PC:

För närvarande är ادارة الاعمال inte tillgängligt för direkt nedladdning på en dator. Du kan dock använda emulatorer för att köra Android-appar som denna på en dator.Lär dig hur du använder ادارة الاعمال på din dator i dessa 5 enkla steg:


Steg 1: Hämta en Android App emulator

Till att börja med kan du välja mellan någon av programmen nedan:

  1. Nox-app .
  2. Bluestacks .

Jag rekommenderar Bluestacks.


Steg 2: Installera nu Software Emulator på din Windows-dator

Gå till mappen Downloads på din dator eller var som helst du lagrar nedladdade filer.

  1. klicka på ادارة الاعمال. Installationsprocessen börjar.
  2. Acceptera licensavtalet för EULA och följ instruktionerna på skärmen.
  3. Om du gör det ovanstående korrekt installeras programvaran.

Steg 3: Hur man använder ادارة الاعمال på pc

Öppna programmet Emulator och skriv ادارة الاعمال i sökfältet. Klicka nu på Sök. Du kommer enkelt att se din önskade app. Klicka på det. Klicka på Install-knappen och din applikation börjar Installera. Gör så här om du vill använda appen:

  1. Du kommer att se ikonen "Alla Apps".
  2. Klicka för att gå till en sida som innehåller alla dina installerade applikationer.
  3. Du kommer att se app ikon. Klicka för att börja använda dina appar. Du kan börja använda ادارة الاعمال För PC nu!

Ladda ner för Andriod samt Iphone

Gratis På iTunes ↲

ادارة الاعمال funktioner och beskrivning

- Uppgiftshantering: Användare kan lägga till obegränsat antal uppgifter och markera dem som slutförda eller ofullständiga. Appen ger också möjlighet att ställa in påminnelser för att undvika att glömma bort uppgifterna.

- Deadlinehantering: Användare kan lägga till obegränsat antal deadlines och ställa in påminnelser för att undvika att missa dem. Appen ger också möjlighet att lägga till krav för varje deadline, såsom dokument eller bilder.

- Synkronisering: Appen har en synkroniseringsfunktion som säkerställer att data inte går förlorad vid byte av enhet eller andra orsaker.

- Betygsättning: Användare kan betygsätta appen för att ge feedback och förbättra användarupplevelsen.

- Kontakta oss: Användare kan kontakta utvecklarna via e-post om de har frågor eller feedback.

Bästa programvaran Utilities, som ادارة الاعمال



Fler appar från utvecklaren

keyboard_arrow_up