Elink invoice-suport intranet

Ladda ner Elink invoice-suport intranet

Publicerad av zhuxian zhu den 2024-03-20

  • ⓘ Kompatibilitet: Kräver Windows 11, Windows 10, Windows 7
  • Kategori: Productivity
  • Formellt Tillstånd: Gratis
  • Språk: Svenska
  • Aktuell version: 7.78
  • Filstorlek: 35.50 MB



Ladda ner ⇩

★ ★ ★ Elink invoice-suport intranet Översikt

Elink invoice-suport intranet på PC   Elink invoice-suport intranet på PC   Elink invoice-suport intranet på PC   Elink invoice-suport intranet på PC  

Vad är Elink invoice-suport intranet? Invoice+OA är en företagslösning för fakturering och ERP-system som erbjuder hög säkerhet och snabbhet genom att lagra data på en intern Wi-Fi-nätverk, en persondator eller en molnvärd. Appen erbjuder också en mobil kontorsmodul för att hantera anställda, en e-handelsmodul för att hantera kunder och försäljning, samt en logistikmodul för att spåra order och hantera lager.

Ladda ner kompatibel APK på PC


Ladda ner Apk Utvecklare Rating Score Aktuell version Vuxen rankning
↓ Ladda ner Apk för PC zhuxian zhu 0 0 7.78 4+


11 detaljer om Elink invoice-suport intranet

1. Stöd för att konsumenter kan skanna WeChat för att göra en beställning, köpa i kassan och automatiskt generera och skriva ut beställningar.

2. Faktura+OA De flesta fakturerings- eller ERP-system lagrar data på andra företags servrar, vilket gör att datan blir sårbar för stöld och läckage.

3. Stöd för användning av LAN, ladda ner och installera serverprogramvaran från och stöd för enkel installation på datorn.

4. Stöd för flera användare, flera butiker, kan användas för kedjehandel, du kan lägga till personal och fördela behörighet för inloggning 5.

5. Stöd för utskrift av etiketter för varor, som kan klistras på varorna och säljas.

6. Stöd för intern Wi-Fi-nätverk, mobilapp + server (persondator eller molnvärd).

7. Stöd för delning mellan flera användare.

8. Konsumenter kan använda "överföringsföretagets" APP för att beställa, och efter att ha fått meddelande om "överföring av fakturering" kan de kvittera och leverera.

9. Stöd för enkel installation på Ali Cloud-servern.

10. Passar för individer eller företag som har krav på datasäkerhet och hastighet.

11. Erbjuder klienter för Apple och webbsidor samt andra plattformar.

Hur man Hämta och installera Elink invoice-suport intranet på din Windows-dator

Sök efter direkta PC-appar eller alternativ (direktnedladdning)


App Ladda ner Rating Maker
pc app Elink invoice-suport intranet Get App or Alternatives ↓ 0 Reviews
0
zhuxian zhu

Alternativt, följ instruktionerna nedan för att använda Elink invoice-suport intranet på din PC:

För närvarande är Elink invoice-suport intranet inte tillgängligt för direkt nedladdning på en dator. Du kan dock använda emulatorer för att köra Android-appar som denna på en dator.Lär dig hur du använder Elink invoice-suport intranet på din dator i dessa 5 enkla steg:


Steg 1: Hämta en Android App emulator

Till att börja med kan du välja mellan någon av programmen nedan:

  1. Nox-app .
  2. Bluestacks .

Jag rekommenderar Bluestacks.


Steg 2: Installera nu Software Emulator på din Windows-dator

Gå till mappen Downloads på din dator eller var som helst du lagrar nedladdade filer.

  1. klicka på Elink invoice-suport intranet. Installationsprocessen börjar.
  2. Acceptera licensavtalet för EULA och följ instruktionerna på skärmen.
  3. Om du gör det ovanstående korrekt installeras programvaran.

Steg 3: Hur man använder Elink invoice-suport intranet på pc

Öppna programmet Emulator och skriv Elink invoice-suport intranet i sökfältet. Klicka nu på Sök. Du kommer enkelt att se din önskade app. Klicka på det. Klicka på Install-knappen och din applikation börjar Installera. Gör så här om du vill använda appen:

  1. Du kommer att se ikonen "Alla Apps".
  2. Klicka för att gå till en sida som innehåller alla dina installerade applikationer.
  3. Du kommer att se app ikon. Klicka för att börja använda dina appar. Du kan börja använda Elink invoice-suport intranet För PC nu!

Ladda ner för Andriod samt Iphone

Gratis På iTunes ↲

Elink invoice-suport intranet funktioner och beskrivning

- Invoicing modul för att hantera försäljning, lager, finans, kunder och leverantörer

- Mobil kontorsmodul för att hantera anställda, inklusive incheckning, ledighet, arbetsrapporter och nyhetsbulletiner

- E-handelsmodul för att hantera kunder, beställningar, fakturering och försäljningsfrämjande aktiviteter

- Stöd för flera användare, flera butiker och kedjehandel

- Klienter för Apple och webbsidor för interoperabilitet med andra plattformar

- Stöd för att skriva ut etiketter och streckkoder för att hantera lager

- Logistikmodul för att spåra order och hantera leveranser

- Möjlighet att lämna godkännanden och rapporter via appen

- Möjlighet att lägga till och ta bort data online

- Mobil kontorsmodul för att hantera anställda, inklusive incheckning, ledighet, arbetsrapporter och nyhetsbulletiner

- GPS-spårning för att spåra anställda och order

- Videotutorials för att lära sig att använda appen.

Recensioner

Bästa programvaran Productivity, som Elink invoice-suport intranet



Fler appar från utvecklaren

keyboard_arrow_up