Publicerad av Vladimir Romanov den 2024-10-29
Vad är Verwaltung von Buechern? - Appen är en enkel och användarvänlig lösning för att hantera samlingar av böcker, CD-skivor och andra föremål. - Varje föremål kan tilldelas en kategori och subkategori, och det är möjligt att lägga till egna kategorier. - Det finns möjlighet att lägga till många olika egenskaper för varje föremål, inklusive förlag, ISBN-kod, format och längd. - Det går att lägga till bilder för varje föremål. - Appen har en funktion för att hantera "hyllor", vilket innebär att man kan definiera exakt var varje föremål finns. - Det går att lägga till flera personer med olika roller för varje föremål, inklusive detaljerad information som namn, födelsedatum och foto. - Det finns en importfunktion för att importera flera föremål från en CSV-fil. - Alla data sparas lokalt på datorn och kan säkerhetskopieras. - Användaren kan anpassa tabellvyn efter sina egna preferenser. - Det går att skriva ut listor, exportera till textfiler eller spara som PDF. - Appen har en funktion för att hantera utlånade föremål och kontaktpersoner.
Ladda ner kompatibel APK på PC
Ladda ner Apk | Utvecklare | Rating | Score | Aktuell version | Vuxen rankning |
---|---|---|---|---|---|
↓ Ladda ner Apk för PC | Vladimir Romanov | 0 | 0 | 2.01.23 | 4+ |
1. Programmet "Hantering av böcker, CD-skivor och andra samlingar" erbjuder bra stöd för att arkivera olika samlingar och är en bra följeslagare för dig själv, men också en bra present till släkt och vänner.
2. För varje föremål kan man ange många egenskaper, som till exempel förlag, ISBN-kod för en bok eller format och längd för en CD-skiva.
3. Förutom manuell inmatning av föremål finns en importfunktion tillgänglig som gör att du kan importera flera föremål från en CSV-fil, till exempel från befintliga samlingar i andra program.
4. Här kan du också ange många egenskaper för kontaktpersoner, som adresser, foton och egna egenskaper.
5. För varje person kan detaljerade egenskaper anges, som namn, födelsedatum eller foton.
6. Programmet erbjuder dig en enkel möjlighet att hantera dina böcker, CD-skivor och andra föremål.
7. Flera personer kan också tilldelas en "roll" för ett föremål.
8. Alla programdata sparas lokalt på datorn och kan också säkerhetskopieras på en annan plats (för säkerhetskopiering eller överföring till en annan dator).
9. I många dialoger finns det en förenklad inmatning av värden, så att de en gång angivna uppgifterna sparas i värdeförteckningar och kan väljas vid ytterligare inmatning.
10. I programmet definieras en hylla som den exakta platsen för ett föremål: byggnad, rum, låda osv.
11. På så sätt blir det lätt att se vilka föremål som har lånats ut av vilken person och vilka som bör returneras.
Sök efter direkta PC-appar eller alternativ (direktnedladdning)
App | Ladda ner | Rating | Maker |
---|---|---|---|
Verwaltung von Buechern | Get App or Alternatives ↓ | 0 Reviews 0 |
Vladimir Romanov |
Alternativt, följ instruktionerna nedan för att använda Verwaltung von Buechern på din PC:
För närvarande är Verwaltung von Buechern inte tillgängligt för direkt nedladdning på en dator. Du kan dock använda emulatorer för att köra Android-appar som denna på en dator.Lär dig hur du använder Verwaltung von Buechern på din dator i dessa 5 enkla steg:
Till att börja med kan du välja mellan någon av programmen nedan:
Jag rekommenderar Bluestacks.
Gå till mappen Downloads på din dator eller var som helst du lagrar nedladdade filer.
Öppna programmet Emulator och skriv Verwaltung von Buechern i sökfältet. Klicka nu på Sök. Du kommer enkelt att se din önskade app. Klicka på det. Klicka på Install-knappen och din applikation börjar Installera. Gör så här om du vill använda appen:
- Hantera samlingar av böcker, CD-skivor och andra föremål.
- Tilldela kategorier och subkategorier för varje föremål.
- Lägg till egna kategorier.
- Lägg till många olika egenskaper för varje föremål, inklusive förlag, ISBN-kod, format och längd.
- Lägg till bilder för varje föremål.
- Hantera "hyllor" för att definiera exakt var varje föremål finns.
- Lägg till flera personer med olika roller för varje föremål, inklusive detaljerad information som namn, födelsedatum och foto.
- Importera flera föremål från en CSV-fil.
- Spara alla data lokalt på datorn och säkerhetskopiera vid behov.
- Anpassa tabellvyn efter egna preferenser.
- Skriv ut listor, exportera till textfiler eller spara som PDF.
- Hantera utlånade föremål och kontaktpersoner.
- Enkel och användarvänlig gränssnitt.
- Support via integrerat ticketsystem.
- Möjlighet att betygsätta programmet och bidra till dess utveckling.